Farewell

2011.06.22. 15:27

Restart blog 2013.jpg

Kedves Olvasó!

Pár hete csak úgy se szó, se beszéd, magára hagytam az oldalt, még egy elbúcsúzó bejegyzéssel sem illettem.

Ennek oka az volt, hogy az új blog.hu-s admin felület érvénybe lépésével teljesen szétesett a site (a precízen egymás mellé méretezett képek egymás alá kerültek), a bejegyzésenkénti átszerkesztést pedig értelmetlennek és megoldhatatlannak láttam, pláne a vizsgaidőszak kellős közepén.

Időnként vissza-visszanéztem, láttam ahogy elkopnak a látogatók és az oldal is tovább szakad darabjaira. (A Mixpod is megszűnt, így aztán a filmzenék is törlődtek egy az egyben.)

Remélem azért sikerült az oldal fénykorában a figyelmedbe ajánlanom bejegyzéseimmel egy-egy alulértékelt filmet, vagy esetleg megmentenem egy feleslegesen kiadott mozijegy árától, téve ezt remélhetőleg könnyen emészthető formában, hiszen ahogyan első bejegyzésemben írtam 2010-ben, önjelölt kritikusnak sohasem volt célom látszani.

 

                                                                            Üdvözlettel:

                                                                                     Fenyo86

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyo86.blog.hu/api/trackback/id/tr625001993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása