Már a blog indulása óta lehet hallani a filmről, melyet az év leglátványosabb mozijaként emlegetnek sokan. Sztori nélkül engem nem nagyon szoktak meghatni a 3D-s filmek, meg a túlzott hype (hetente poszter, banner, trailer...) is inkább elrettent egy-egy filmtől, mintsem fokozná a várakozásaimat, de azért egy esélyt adok neki. Pláne mert világpremier lesz nálunk!

Az 1982-es kultfilm folytatása az első részben főszereplő (Jeff Bridges- Crazy Heart, Kecskebűvölők, A vasember) fiáról (Garrett Hedlund) szól, aki 25 éve eltűnt apja után kutatva talál a virtuális világra. Barátnőjével (Olivia Wild- Doktor House, Narancsvidék, A kezdet kezdete, Alpha Dog) rá is találnak a high tech csapdában rekedt férfire, kijutniuk azonban már nehezebb lesz...

Cast:

Garrett HedlundOlivia Wild (Doktor House, Narancsvidék, A kezdet kezdete, Alpha Dog), Jeff Bridges- Crazy Heart, Kecskebűvölők, Vasember), Amy Esterle (Hot Tub Time Machine, Pillangó-hatás), Beau Garrett

 

Hazai premier: 2010.12.16.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyo86.blog.hu/api/trackback/id/tr722338326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

achilleus1 2010.12.16. 17:00:37

Szerintem zseniális az első rész,nem beszélhetünk terminátorról sem,hiszen két év múlva mutatták be!A maga idejében mikor a filmek csak az akció,és maffia filmekről szólt,nem beszélve a Mátrix még csak fényévekre volt,egyedülálló elképzelésnek számított!Arról ne is beszéljünk,hogy a mostani alkotás oda vissza üti az Avatar látvány világát!Talán azoknak akik nem gyermekként látták az első epizódot,és most a másodikat nem lesz akkora élmény a story!De a képi világ,és Daft Punk zenei munkássága már akkor is többet ér mint egy két tucat film,amik mostanában készülnek!De lehet hogy csak elfogult vagyok,mert én még tojáshéjjal a fenekemen kiugrottam a gumibugyimból,amikor láttam:Tron, avagy a számítógép lázadása.című nagyszerű alkotást!Számomra előre vetítve a vészesen közelgő jövőt!

fenyo86 2010.12.17. 05:05:01

Nem is tudom Achilleus1, az a gond, hogy annyira vártam ezt a filmet és talán túl sokat reméltem, de nagyon meglepődtem a karakterek felszínességein (jó, mondjuk az öreg 20 éve bújkált, Oliwia Wild félig-meddig egy program, de a srác olyan semmilyen jellem volt, nagy kár, hogy végül nem a Ryan Gosling kapta a szerepet) és így én már nem is tudok izgulni a szereplőkért. De lehet, hogy csak drámafüggő vagyok, jellemfejlődéseket akarok látni még egy látványfilmben is. Meg az is zavart, hogy számomra mindenki tökre ugyanúgy nézett ki, én nem vágtam a harcoknál\versenynél hogy ki-kicsoda a bukósisak alatt, így ergó itt se nagyon tudtam, hogy most azért kell szorítani, hogy a lelassított jelenetnél eltalálja a lemez az emberkét, vagy azért, hogy ne:)) De a látvány tényleg most is formabontó, akárcsak 28 éve, teljesen egyedi ez a sötét képi világ a színes fénycsíkokkal, és ami még tény, hogy a Daft Punk valami hatalmasat alkotott. Á, még most a fülemben vannak azok a kegyetlen jó dallamok...
süti beállítások módosítása