Nyilván még változik a véleményem a díjátadóig, hisz sok filmet nem mutattak még be nálunk, de azért értek meglepetések a listát elnézve.  

FILM (DRÁMA): Az oké, hogy az idei kedvenceimnek (The Road (Az út), az Everybody's Fine (Mindenki megvan), vagy a Kick/Ass (Ha/ver)) nem sok esélye volt felkerülni a listára, de hogy Shutter Island (Viharsziget) hogy maradhatott ki? És a legnagyobb sokk: Clint Eastwood Hereafter-e vagy Coen-ék True Grit-je? A ceremóniáig simán meglesz a premier, feltehették volna a listára. Az Oscar-on mindenképp ott a helyük az előzetesekből és a szinopszisból kiindulva, csakúgy, mint a rendezőiknek is a kategóriájukban. De ha már ebből kell választani, akkor egyértelműen a The Social Network tűnik a legesélyesebbnek, még ha a Black Swan-nak is szurkolok.

SZÍNÉSZ (DRÁMA): én Colin Firth-nek adnám, de biztos vagyok benne, hogy James Franco kapja meg. Jesse Eisenberg  és Mark Wahlberg jelölését nem is nagyon értem, pláne Ryan Gosling-ét. Helyettük mondjuk Viggo Mortensent, Sam Rockwellt, vagy Robert de Niro-t tettem volna fel a listára. 

SZÍNÉSZNŐ (DRÁMA): Natalie Portman-ért szorítok és szerintem ő is a legesélyesebb a díjra.

FILM (ZENÉS  VAGY VÍGJÁTÉK): na itt eléggé meglepődtem a jelölteken, az Alice Csodaoszág és a RED hatalmas csalódás volt számomra, a többi film még várat magára, de a trailerekből kiindulva egyik sem csigázott fel, talán a The Kids are all right-ra tenném a voksom így hirtelen. Bár a legjobb vígjáték idén szerintem messze a Hot Tub Time Machine volt.

SZÍNÉSZ (ZENÉS VAGY VÍGJÁTÉK): Kevin Spacey nagy kedvencem, neki drukkolok, de egyértelműen Paul Giamatti a legesélyesebb.

SZÍNÉSZNŐ (ZENÉS VAGY VÍGJÁTÉK): talán ez lesz az egyik legszorosabb harc. Hiába Emma Stone a kedvenc színésznőm, azért azon igencsak meglepődnék, ha az ő nevét húznák ki a borítékból. Julianne Moore és Anette Bening közül lesz valaki a nyertes szerintem.

MELLÉKSZEREPLŐ: én Christian Bale-nek adnám, Douglas is nagy esélyes, de szerintem nem fogja másodszor is megkapni ugyanazon karakter (Gordon Gekko) megformálásáért. 

SZÍNÉSZNŐ: Helena Bonham Carternek van a legnagyobb sansza szerintem, én azért szorítok Kunis kisasszonyért.

RENDEZŐ: Úgy gondolom, hogy David Fincher lesz a befutó. De hogy a Coen testvéreket , Eastwood mestert, vagy Scorsese-t miért nem jelölték?!? Rejtély...

ANIMÁCIÓ: a Toy Story 3 a legesélyesebb szerintem, én a How to train your Dragon-ért izgulok. A 9-et tettem volna még be, mondjuk a Tangled helyett.

FORGATÓKÖNYV: Nolan érdemelné meg szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyo86.blog.hu/api/trackback/id/tr432516059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása